2009年10月1日 星期四

Charity Bazaar - 我終於都擺檔啦!


我終於都擺檔啦! 係花園道35號既梅夫人婦女會入面 (即山頂纜車站行上少少), 詳情如下:


日期 - 15/10/2009


時間 - 上午九時半至下午六時 (不過我唔知自己捱唔捱到咁耐)


入場費 - 十元 (大會係會捐俾慈善機構既)


我既檔口在Blue Room, 38號檯.


到時, 我會出售粘土蛋糕, 手作卡, 書籤, 印仔等等自家製東東既.


大家應該認得我d手作係咩樣架啦, 就算未見過我既真身, 都應該唔會搞錯既.


我都唔知自己d野有冇人hau架, 但未見官先打八十, 已經開咗張支票捐款當場租啦. 到時我將會用一半既收益捐埋出去, 另一半, 就用黎幫補我買材料既費用.


老實講, $, 我就冇啦, 但就要多謝Bibi既公公婆婆, 生就我一雙纖幼既手, 可以做出一些逗人歡心的小玩意, 係帶俾大家歡樂之餘, 仲可以幫到其他有需要既人.


咁到時你地如果得閒既話, 就黎探下我啦!


原本我唔敢出呢個post架, 我知大家多數都要返工既, 但唔做返少少宣傳又點得呢?


咁做會唔會俾人封blog架?


沒有留言:

張貼留言