2009年10月30日 星期五

煮碟素齋去拜拜

重陽節,一早起身,要煮碟素菜去拜山.要簡單方便,材料如下:

冬菰,黃芽白,木耳/雲耳,雪耳,磨菰,素雞丁,薑片(其實放咩都冇乜所謂既,有乜放乜咯,只要唔放蔥蒜韭咪得咯)

冬菰:前一晚浸定,渣出少少水,加少少糖,撈勻,加少少粟粉撈勻,再放回少少冬菰水令之濕潤d,用瓷碗裝住放入微波爐叮一分鐘(呢招係教煮素菜既導師教既)

木耳及雪耳浸半個鐘,令之軟身,沖洗後切成小朵

黃芽白數瓣,洗淨切成一段段約寸半長

我懶,用咗罐頭蘑菰,沖沖水,隔水備用

白果去殼去衣,用清水先煮五分鐘,加埋d雪耳,木耳,素雞丁煮一分鐘;夾起白果,雪耳,木耳,素雞丁備用;再掉黃芽白入去d水度,煮兩分鐘;夾起d黃芽白;掉埋d磨菰入去,滾幾滾,隔水備用.

其實我用黎用去,都係果寸零既水,唔駛好多架咋,最後先放磨菰,因為佢係罐頭貨,唔想有咩釋出既味道影響到其他作料吖麻.

步驟:

鑊內放油,爆薑片




掉白果同冬菰入去兜下




再放黃芽白,兜下,可以加少少水,煮一陣




加埋d木耳同雪耳入去炒下(呢d木耳係有機既,所以係薄d既,口感較似雲耳)




放磨菰,又兜炒一下




呢個時候可以放d鹽啦,放唔放素蠔就除得你,不過我就冇落到




加埋d素雞丁炒幾下,我用返少少冬菰水開鷹粟粉打薄獻




喜歡既話就收火之後,放幾滴麻油,咁就好好味架啦.




因為樣樣都灼過,所以好快就煮起,而且都冇乜難度唧,睇落去好似好煩咁,但我浸咗d木耳雪耳就走去梳洗,跟住處理埋冬菰,黃芽白等材料,加加埋埋都唔係用咗好多時間唧,但就有碟比較認真既素菜請我老爺,奶奶食啦,點都比買現成既素糕點去拜山強得多啦!

沒有留言:

張貼留言