2009年10月4日 星期日

QK三色蛋

某日, 放工返去,爸爸煮咗青瓜勝瓜炒豆卜、煎素鴨、QK三色蛋、例牌素老火湯。


佢成只鑊上檯,一味話:「你睇下幾正!唔好彈呀!」


嗄?唔准彈?


我:「咁你唔好問我意見,我咪唔彈咯。」


咁碟三色蛋又點QK法呢?好可惜,我冇影到相,不過我可以用文字黎演譯一下既。


佢居然成隻皮蛋冇切開,就咁放上碟,加埋原個咸蛋黃同豆卜去蒸一碟所謂三色蛋,面頭又加咗大堆好似山仔咁既薑絲,不侖不類,我可以講咩喎?我初時見有一忽咸蛋黃突出水平線, 仲以為佢放咗粒白果入去添!


爸爸仲解釋話:「以前d人,用魚蒸蛋,面頭都加豆卜既。」


嗄?用魚去蒸蛋?仲加豆卜添?豆卜蒸魚就話唧?


我:「咩呀?未聽過,咩魚蒸蛋呀?」我都知有人魚片蒸蛋, 不過佢一定唔係咁意思既!


爸爸:「我講錯,係魚腸蒸蛋就真,面頭加豆卜。」


我:「喂!魚腸蒸蛋面頭果d係油炸鬼黎喎,老友。」


一路食,佢一路又問:「d蛋好滑呀可!」


我:「…….」唔好出聲,唔好出聲,我忍!


Bibi忍唔住:「唔夠我地果碟滑咯。」(參考: 咸蛋肉碎蒸水蛋 - 三餸一湯,白飯任裝)


爸爸:「你地果碟?幾時整架?」


我:「我擺咗上blog果碟咪係咯。」


爸爸:「我呢碟點會唔及得上呀?咪幾滑!」


Bibi:「嗄?你面頭有蜂巢喎。」


爸爸:「…….」


不過,老實講吖,其實放D豆卜去蒸蛋就真係WORK既,食味都唔錯架. 食素既朋友可以考慮下. 但係, 千其咪學爸爸咁款喎!


 


沒有留言:

張貼留言