2009年10月10日 星期六

爸爸的煮意 - 青瓜炒飯


Bibi返港台同學會聚會,得返兩老係屋企掙檯腳。


又到爸爸大顯身手啦!昨日食剩d飯,我知今晚要食炒飯架啦。


睇佢切咗d素雞丁、薑米,拎咗兩只蛋。咦?乜有素瓜片既?


爸爸:d青瓜分開炒定放埋入去呀?


我:隨得你啦。(都費事話唔好啦,佢想點整就點整啦。)


炒完出黎,爸爸成鑊放上檯。


爸爸:包你食過翻尋味呀!


我裝咗幾匙飯入碗,食少少,味道ok喎。賣相都唔太差呀,但係....


我:乜你落咗蛋啦咩?


爸爸:弊!咁點呀?


跟手倒返d飯入鑊,再入廚房加蛋又炒過。(冇所謂啦,都係我地兩個食唧.)


呢碟就係加咗蛋既青瓜素雞丁炒飯啦!



喜歡素食既朋友就不妨試下啦,咁炒法都唔錯喎,但要買幼身有刺既青瓜會好d,因為佢會乾身d.


沒有留言:

張貼留言