2009年10月22日 星期四

香港乳癌基金步行籌款

上星期日, 我老闆走咗去步行籌款, 支持下d婦女團體, 第日就拎咗一大袋野返黎俾我啦.



手帶, 手繩, 胸章,全部都係好Lady既野,步行當日,大會指定要dress in pink,唔知佢係咪就咁整件粉紅色Polo就算呢?



沐浴露, 洗面奶, 潔面膏, 消毒液, 止汗劑, 粟米片, 濕紙巾, 香水, 除縐及除黑眼圈既東東, 都咪話唔多樣化.



最重就係呢set護髮洗髮露啦,難為佢肯拎返屋企,再拎返黎公司俾我.雖然唔係樣樣都啱我,但都好多謝佢咁有心.


係公司,佢係我老闆,我係佢......


阿媽呀!陰功!


因為佢成日都"Yes, Mum!"既.有時問我俾D咩佢食?我一時間唔知英文點講,就會話:總之就係有益食物啦!咁佢就會乖乖地食咗佢架啦.


沒有留言:

張貼留言