2010年3月22日 星期一

花展2010

今年花展,眾人媽打又有參加,雖然佢只係抱住觀摩既心去學下野,我都好樂意去捧下佢場.


呢盆就係佢參賽主題”英雄美人”既作品啦.好彩我地去到,佢仲係開得好靚唧.



佢想將王子同公主幸福快樂地生活既理念展示出黎,所以後面整咗個皇冠形既拱門.



唔記得影冠軍作品添,等我去偷一幅俾大家睇下:



我知點解我地d相靚d啦,因為我有爸爸渣機,可以由高角度影落去,唔駛隔住塊花晒既膠板.


另一款主題為”魔鏡”既迷你花藝插作參賽作品,我地就叻啦,影得仲靚過媽打自己果幅添!



呢個係冠軍作品,我個人就唔多識欣賞花藝既,所以覺得冇乜特別.



呢個係另一位參賽作品



全場至勁呢棵蘭花,又大又壯!



我地睇盆景既時候,見到有條甩咗尾既四腳蛇,呢d係爸爸最有興趣既,佢又點會唔影至得架?



場內少不免有各組大形展景,係咁意俾幾幅大家睇下啦.



每次去花展,都見到中樂團既表演,學生們能多些機會作大形戶外演出,不失為一種實際既訓練形式.



我呢d師奶,花就唔多識啦,驅蚊草係我必買既,貪佢夠肥夠壯,我老闆最鍾意佢既氣味,我試過種到un晒就掉咗佢,佢又lur我買過.咁好啦,種到下一個農藝展覽,又再買一棵替換啦.


跟住事必要去有機菜檔買餸啦麻,半島既有機茶樹菰梗係要整返兩包啦.只係$12包唧,雖然吉之島$9.9既份量都有呢度既兩倍,但佢地係志願機構,大家都應該支持下既.正如新生農舍出售既貨品未必平過其他有機地方,但我地都會專登同佢買,支持下d精神病康復者.



有機紅蘿蔔,我專登揀呢兩隻既,見佢造型特別吖麻.d人梗係話:做乜揀d三尖八角架?批完都冇幾多食啦!如果係有機既,仔細d洗擦乾淨,可以連皮食架,而且皮都好有營養既.



呢d係橙黃色既車厘茄,現場有得試食架,但我嫌污糟,唔會隨便放野入口既.聽到現場d師奶嬸嬸都話甜,應該都唔錯既,又買咗一磅.



阿姐見我冇同人爭,專登對我好d,揀抽四正d既俾我.其實大粒細粒都好味既,為咗俾大家睇清楚佢同普通蕃茄顏色上既對比,我又影幅俾你地睇下.



早上煮魚旦麵俾Bibi食,都放咗幾粒波子咁大既入去做配菜,煮好之後,成粒放入口(小心熱喎),咬開,d汁幾咁鮮呀,果然係正野呀!入面係飽滿既果肉,d核仲一d都唔鞋口架.


沒有留言:

張貼留言