2010年3月10日 星期三

我未成年!

一晚,爸爸出咗去。Bibi呢,就沖緊涼。我自己一個人係廳度打機,突然有電話打入黎。


 


「喂!」唔覺意用咗細路聲,我以為係爸爸打黎添!


 


「請問呢度係咪12345678既電話呢?」


 


將錯就錯,繼續呢把雞仔聲:「係呀,咩事呀?」


 


「呢度係乜乜公司,想同你地做一個電話訪問。請問你屋企有冇18至60歲既大人係度,可以做呢個電話調查呢?」


 


「冇呀。」


 


「全部出晒街呀?」


 


「係呀。」


 


「咁小姐,請問你滿咗18歲未呢?」(乜佢頭先唔係問咗有冇大人係度啦咩?可能呢幾句係佢地指定要講既對白黎.)


 


我當然好無恥咁答:「未呀。」


 


「咁唔好意思,打搞晒。」


 


「拜拜。」


 


一放低個電話,爭d笑瓜我呀!


沒有留言:

張貼留言