2010年3月9日 星期二

Sweet Sweet 的感覺 XXXI - To Baby Ethan

賤兔,可算共我有緣.


當年某位老闆無啦啦叫我入房,問我可唔可以湊埋個新Trainee.我二話不說:只有賤力既唧!都冇諗過佢真係叫賤兔既.


還好,湊埋賤兔雖然會忙d,佢真係夠晒生性,做事認真又做得野,真係辛苦d都抵呀!兩年既實習生涯好快過,轉眼佢又卜頭殼可以正式掛牌做律師啦.果日我都有帶埋Bibi去觀禮架.


雖然賤兔後來轉咗公司,我地都好少見面,但佢竟然咁叻揀咗三月九號,我結婚出門果日黎結婚喎(其實當年我二月十三日就註咗冊啦,公公話要過咗正月先好出門喎,所以仲可以鏢埋個尾會先嫁人).冇錯,就係今日啦!咁就順便祝佢週年愉快啦,我同爸爸老夫老妻,從來都冇慶祝過架,總之佢唔窒住晒咪算偷笑咯.


自從生咗Bibi之後,一般同事結婚請飲我都係唔出席既.但係小數我由細睇到大既,就會破例既.婚宴上,見佢老公咁錫佢,我地都好鄧佢開心!


今年既年初四,賤兔既囝囝就出咗世啦.所以我就送咗呢個蛋糕俾佢啦!





我邊得黎咁勤力,咁早開爐吖?我係佢大緊肚果陣已經整定架啦.鮮檸片,士多啤梨,芒果醬,加上得意小熊,希望Ethan快高長大,健康活潑啦!不過,千其咪高過佢爹地,唔係就太高架啦!





落重本,用咗好多士多啤梨.亦冇乜幾可做到個蛋糕咁大個.





唔係你估,五磅庄蛋糕黎麻!有返咁上下份量至得.


賤兔就梗知我做手工有返兩度啦,但佢呀媽唔知吖麻!最搞笑係佢見到個蛋糕就話:人地買架,你睇下吖,後面有公司名架!


其實呢,佢指既公司名,係我既電郵地址黎咋!





熟口熟面既賀卡,似曾相識哩,我懶麻,急就章,其餘既BB卡都拎晒俾人去義賣啦,冇晒存貨啦麻.





但係一加咗呢d咁靚既字呢,當堂畫龍點睛,成張卡靚晒!


祝你有一個幸福美滿既家庭呀!

沒有留言:

張貼留言