2010年3月26日 星期五

走寶了! + 今日最抵買

人家想讓Bibi有機會去開開眼界,送我兩張香港芭蕾舞團的票子,可惜舅公最近去世,翌日她又要抽身去大酒店盡後輩之禮,將會花去她大半天做家課的時間,實在沒空再去玩樂了,所以只好白白將寶貴的機會讓予其他人.


無論如何,衷心感謝有好東西會想起我的朋友!



看著Bibi失望的樣子,我只好安慰一下:來日總有機會看芭蕾舞表演的啊!


Bibi:就算有,也不是一次過可看到這麼多不同時代的舞蹈了...我長大後,定會自己去看芭蕾舞表演!


同場加映,豬瑩的填色大作 - 復活蛋,我當然第一時間張貼在工作間內啦!



還有這幅啤啤熊,送給熊仔迷就最適合啦!



Eva姐姐,你是否很歡喜呢?


萬寧今日最抵買係乜?就係呢隻新出既呀膏啦!只係$37.9唧.



但就送呢枝正牙刷,佢標價$19.9.



仲有,今日買滿卅蚊高露潔牙膏,又送兩個1.2L密實盒.



就算你當枝牙刷只值十蚊,兩個盒只值$7.9,咁枝牙膏都只係收你廿皮唧,仲唔抵?今日係屈臣氏都係賣緊$37.9,但就冇野送架.


沒有留言:

張貼留言