2010年3月24日 星期三

A-Maths叔叔的生日

我知道A-Maths叔叔星期六牛一,想話同佢慶祝下(其實係搵藉口帶爸爸去探下牛B唧),但又驚佢地自有節目安排,好似好打搞人咁.


行完花展,坐巴士途中,打去佢太太手機,冇人聽;打去佢屋企,又冇人應;唔通已經去咗街?咁直接打埋俾主角啦!咦,竟然聽我電話喎.


原先我只係諗住晚上拎個蛋糕去佢度切既唧,但當我拎咗個蛋糕,經過街市,又點會唔順便買d餸呢?又咁啱俾我係樓下公園見到佢同牛B係度玩喎,問佢今晚食乜餸?原來佢地未預備架,有冇諗住出街食呀?湊住牛B點出街食呢!咁一於等我黎煮啦,我有餸架啦,你到咁上下煮定煲飯,等我拎d餸過黎啦!


因為爸爸都去既,所以都會煮d素菜,佢地又冇乜野唔食既,好易話為唧.我煮咗茶樹菰翠肉瓜炒小棠菜,旁邊果兩粒南瓜,係我專登蒸黎俾牛B既,如果佢係我地食飯果陣lur食,都有野佢歎麻.





冬菰蒸肉餅





素翅青瓜炒蛋





既然係叔叔生日咯喎,冇少少喜氣洋洋既食物又唔係咁好既,就整返半斤大家樂叉燒啦,果然靚過美心果d呀嗄.





素翅南瓜湯,食完飯,飲埋個湯,真係好夠飽架啦!





抖返一粒鐘,咁就食埋呢個魔鬼蛋糕啦.我地五個人,只可以消滅到一半咋!





24/3係佢地既結婚週年紀念,等我又出返枝豉油俾佢啦.呢盒首版朱古力等佢用黎送俾太太,氹下佢開心就啱晒啦.



沒有留言:

張貼留言