2010年3月15日 星期一

送給親愛的 - 巧克力

做了一批薄荷朱古力,用上淺淺的綠色.(有d大細超?是但啦,唔覺既!人手做架麻,係咁上下啦,我盡咗力架啦.)



嗄?俾你睇到有d中間凹咗?包埋咪冇人知咯!



底部亦有認真的壓上細紋,真材實料,可得多花點粘土呢.



趁天氣冷,快快吹乾啊!



原本就這樣裝盒便算,略嫌單調.試用錫紙包起來看看,效果理想.倒像是真的可以吃的呢!



我是眾所周知的回收商,亦是半個朱古力迷,要用上不同的錫箔紙,可難不到我.



因為各張錫箔紙厚薄不同,包出來的效果也有少許差異,似乎Kisses果d最合用.



無論放在手上,或是放入盒中,也蠻不錯啊!



別輕看這小盒子,容量可大呢!信不信由你,可有廿多顆呢!



我可不是個奸商,不會用無謂的間隔欺騙顧客.



總要裝到滿滿的一盒,剛好可封上蓋子才成啊!



原本是情人節精選來的,但功夫太多,爸爸說:這是你做的最不實際的成品,人家就算收到,不會覺得驚奇,亦不會知道你花了這許多功夫呢!


係呀,我計過時,用手揀一粒心心出黎,要成兩至三分鐘架,咁一晚又唔整到幾多粒咋喎.又要等佢乾,之後再包裝,最快都要搞兩日呀!


今年各位耆英家姐既母親節禮物有定案啦,上面果d都係大粒得滯,會再做細d(一盒起碼都裝到卅粒啦),咁就整薰衣草朱古力同藍莓朱古力啦,粉紫色,仲靚呀!希望我完成到啦,已經發散人同我食d朱古力紙返黎架啦!


但係...有冇再慳d既方法呢?要做咁多粒,真係做瓜我呀!


沒有留言:

張貼留言