2010年3月12日 星期五

我有新玩具

最近買咗呢盒東東,話可以用係紙,木,石,其至布料都得喎.



其實我知佢既存在好耐架啦,每次睇完,都係放返低.我都知膠水係好難控制既繪圖工具黎.



但係見人地幅畫都幾得意吖,又唔係好貴,都好耐冇買過玩具啦,於是就執一盒啦.



呢d係西餅盒入面既間格黎,如果冇污染到,我通常都會叫嬸嬸留起佢既,諗住教小朋友做手作都好吖麻.



我原本係打算用黎教粘土相架或者卡既.



試玩一下,了解下佢既特性先...


開頭就好似好乾咁既,我都冇用力,boot!咁就成pad噴咗出黎,大鑊!冇計,唯有搽晒個頂啦.咦,咁咪一陣就玩晒枝顏色?試下得唔得唧,唔駛嗞咁多既,用下其他色先.黃色嗞係紅色上面,乾咗之後竟然完全睇唔到添.吓!咁係咪即係唔得呀?說明書話要成半日先乾架喎,等咁耐...好心急呀.



人地話用風筒吹就得啦,我就一於用枝熱風槍炮製佢啦.嘩嗄,真係會突起架喎,完全睇唔到既黃色都出返晒黎.



我吹果陣其實未乾得透架,雖然都可以吹得起,但效果應該唔夠完全乾晒咁好既.



所以,玩呢d東東,真係要好好耐性等佢乾透d先好用風筒吹呀!


沒有留言:

張貼留言