2010年3月16日 星期二

呢輪至抵買 - 暈浪之選

我自細就係一個暈浪專家,所以我熟知乜野係對暈車浪最有效既。


人人都話食話梅呀,薑呀之類既咸濕野,又話要搽白花油。開心大發現又話要咬手指公,有d人又話要按穴位。


計我話呢,如果你冇咩特別病患如糖尿病等,一粒可以令你激增口水分泌既果汁硬糖就比較簡單有效啦。以我既經驗呢,千其咪用橡皮糖呀,死多二錢重架。香口膠亦都係唔work既,薄荷糖得唔得?效果會比果汁味差d。


我呢d係先天性既缺憾,好衰唔衰遺傳咗俾Bibi,所以佢都係唔多坐得車既「白鴿黨」黎。冇計架,我地既耳水平衡係唔多健全既。


呢款霍士糖,獨立包裝之餘又存氣,一包有成150粒呀!家下百佳只賣$19.90咋,係咪超值呢?



我有同事既媽咪都係唔坐得車既,所以我都會偶爾買呢d糖孝敬佢架.



依家呢款包裝,比罐裝既玻璃紙好得多啦,可以保質得更好.雖然只得四個口味,橙,士多啤梨,檸檬同黑加侖子.是但啦,都唔錯吖.


我初初見到既時候,諗住要黎派俾小朋友就啱晒啦,實在好好分架.


沒有留言:

張貼留言