2010年3月29日 星期一

我的兒童節禮物

我終於都有一件呢d玩具啦!


Lace Punch!恨咗好耐,從來都冇買過,因為太貴!超過一百蚊既玩具對我呢個大人黎講,係唔應該話買就買既.如果我縱容自己,就會墮落架啦...



但係今次,有人幫我買,而且唔駛一舊水,所以我就自己送俾自己一份兒童節禮物啦!係呀!巧立名目吖麻.


咁耐以來,兒童節禮物,我都係偶爾自己送俾自己既.我第一份送俾自己既兒童節禮物係十字繡既pattern書,十字布同繡線.


其實我都唔多識用呢個punch架咋,挪手唔成世呀...



My 1st trial,五角形,我懵到未壓得穿張紙就收手啦,所以做唔到完美既形狀,d窿都未通晒.



到擁有咗呢件玩具之後,我就係度反省:到底自己有冇呢個實在需要,去擁有一件呢?雖然佢都幾好用,但使用率唔慌高,其實可有可無.無專業用具,我都可以用其他方法去代替,做出人地冇既設計,可能人情味仲會濃d.


沒有留言:

張貼留言