2013年6月24日 星期一

團購@北京老家

間中睇到D就腳既二人餐,若然食用日期會長少少既,就會買定,方便同朋友相聚,唔駛點踱食乜。



今次我買咗呢間,$188 + 食完俾 $20 服務費。即係$208,兩個人係銅鑼灣黃金地段食個二人晚餐,都算係咁啦。



第一次踏足金百利,都幾多食店架喎。如果我唔係早就有目標,真係有選擇困難症。入到去見到裝修簡單,擺設頗有中國古風。





好適合帶鬼佬黎食






連牙籤筒都襯返晒個環境。



好似草蓆既檯面,餐具亦幾靚下。都叫做乾淨企理。



個餐係連紅/白餐酒或汽水既,我地都唔飲酒既,所以要咗忌廉。佢地老實不客氣,成罐上,仲好,易處理又唔造作。







先上素鵝,出乎意料地好食,全腐皮製作,中間心有鮮腐竹feel,都幾厚,唔似行貨。外層就脆脆地,又唔會燶,亦唔油,推介!




我地要咗白菜餃子,亦唔錯,我就唔會咁斯文,成隻放入口,皮尚算好食,餡亦有肉汁,唔油。



驚尖椒會太辣,所以要咗木須肉(即木樨肉)。我以前睇書就話係京城,因為對太監有忌諱,飯店菜餚不提"蛋"字,所以炒蛋叫木須肉云云。

而維基百科側說:

木樨肉,常被訛傳名為木須肉苜蓿肉等。其菜以豬肉片與雞蛋木耳等混而成,因炒雞蛋色黃而碎,類似木樨而得名。梁恭辰在其《北東園筆錄·三編》中記載:「北方店中以雞子炒肉,名木樨肉,蓋取其有碎黃色也」。

我地呢碟呢,真係配料多於一切。菠菜、木耳、銀芽、肉絲、蛋只得好少,美味可口。




北京烤鴨上檯,我先醒起好似有個湯架喎。問侍應,佢話係喎,未上添! 我地貪心D,一塊薄餅包兩件鴨,趁熱,都唔差。有多既皮,我就拎D木須肉黎包,一樣好食。



最失敗就係個蕃茄蛋花湯咁遲先上,事關佢係味道最清淡既,要味蕾黎一次反高潮似乎唔係咁好。呢個湯係全素黎,入面仲有幾片薄薄既青瓜,原本係開胃前菜,變成單尾!





跟住上埋甜品,桂花酒釀丸子。我從都冇興趣食呢D甜品既,所以對此不能置評。我只知道佢唔夠熱唧。






總括黎講,係個湯同甜品差D,其餘食物質素在上準之上,係可以安哥既地方,冇睇過佢地既餐牌,但要我貴少少帶老外朋友黎食呢,我係願意既。記住訂位喎,七點幾已經坐滿人架啦。


6 則留言:

  1. 佈置和裝修好靚,嘢食好正.
    [版主回覆06/24/2013 07:51:30]只係簡簡單單一間小店黎咋。

    回覆刪除
  2. 食物都算唔錯, 招呼外國朋友應該會鍾意
    [版主回覆06/24/2013 11:40:02]我覺得人少少, 黎呢度就幾適合.

    回覆刪除
  3. 兩個人邊夠飽,起碼加碟炒麵
    [版主回覆06/24/2013 17:36:59]你估同我一齊食果個係你咩!

    回覆刪除
  4. Double Iron Legs2013/6/24 晚上7:04

    環境都古雅喎!
    [版主回覆06/24/2013 21:55:51]鬼佬feel.

    回覆刪除
  5. 我好鐘意食素鵝架~~好味~~咁呢餐團購算唔錯喎~~~因為成日聽人講團購好差~
    [版主回覆06/24/2013 21:54:47]一啲啲啦,我都試過好唔錯既。但同一間食店,都未必次次都滿意架。

    回覆刪除
  6. Pandos - 喺Krakow2013/6/27 晚上9:27

    dropped this one down.. i have a group of gweilo going to HK in sept...
    [版主回覆06/27/2013 22:54:07]呢間小店只適合幾個人去, 太大群就唔得啦.

    回覆刪除