2013年6月21日 星期五

振作

我地自小就要臨摹楷書, 所以對這種字體最熟悉.



要雕呢款字, 話難唔難, 話易又唔得.




事關只要衰少少, 係人都知你衰咗! 冇得話, 我鍾意咁寫呀去過骨.




另一方面, 因為自己熟悉呢款字, 雕起黎就較為得心應手.




搞掂!




唔算係咩傑作, 但因為呢個詞語好麻, 大家遇到困難或失意時, 都啱用.




蓋在紙巾上亦很美




依家都冇乜人用手巾仔啦, 如果唔係, 用黎蓋小手帕都唔錯架.


10 則留言:

  1. 靚到不得了.
    [版主回覆06/21/2013 09:19:20]

    回覆刪除
  2. 充滿正能量, 讚呀
    我夏天有用手巾仔架
    [版主回覆06/21/2013 10:12:45]我最後一次用手巾仔, 已經係讀書既年代啦!

    回覆刪除
  3. 手工愈來愈好!!
    [版主回覆06/21/2013 10:46:34]如果越來越差就弊啦!

    回覆刪除
  4. 咁靚,我比100分呀!
    [版主回覆06/21/2013 13:27:00]

    回覆刪除
  5. 你手字好工整呀。
    [版主回覆06/21/2013 23:03:41]梗係工整啦!我雕既大部份文字章都係名家既墨寶黎,你估我寫得出咩?

    回覆刪除
  6. Double Iron Legs2013/6/21 下午6:31

    讚呀 !
    我暑假返香港就一定要有手巾仔用!
    [版主回覆06/21/2013 23:05:21]真係印上手巾仔度,你地唔覺土氣咩?

    回覆刪除
  7. 字體好靚,我平衡感好差,整唔到咁靚
    [版主回覆06/22/2013 15:04:46]係一早起咗稿轉印先雕出黎架, 你估我白手拎起塊擦膠就整到咩?

    回覆刪除
  8. may姨,想問下你,你做rubber stamp s工具可以去邊度買呀?想整黎送俾朋友,同埋d圖係咪上網search架?
    [版主回覆06/29/2013 18:11:13]係, 但要牛油紙.
    [Judy回覆06/29/2013 11:42:20]即係畫好個圖,拎舊擦膠印落去就會轉印落到擦膠到?
    [版主回覆06/23/2013 17:17:45]如果唔揀擇, 求其擦膠都玩得, 想平平地, 又可以雕得幾順既, 製成後品質又有一定保障既, 就去$12蚊店買雕刻專用既橡皮擦膠. 雕刻刀係果度都有得賣, $12買小丸加另一把雕刻刀, 另外有$12一把既筆刀, 都好好用架啦. 書局亦有得賣, 廿零蚊把, 連埋一盒仔刀片, 好好用架啦.轉印用既牛油紙, 我用環保廣告/信封咋, 有時朱古力盒入面都有. 印台不妨買個好D既, 去PaperArt買啦, 廿零蚊一粒. 書局同教協就有款幾蚊既Art Color, 冇乜要求既, 都用得架啦. 圖呢, 用乜都得, 好隨意既.

    回覆刪除
  9. 蓋喺朝早面巾道最啱
    [版主回覆06/24/2013 17:35:59]考試見工前必用係咪?!

    回覆刪除
  10. 印系皮膚上得唔得呢?
    [版主回覆07/03/2013 22:12:42]咁就要搵D可以畫係皮膚上既印台先得, 容乜易洗唔甩架.

    回覆刪除