2013年6月3日 星期一

大喜慶 II

帶備了一點心意,跟兩位好朋友飯聚。



今次又再到這一間,來個四人餐。


紅燒花膠絲,熱度夠,味道普通。



蝦多士,永遠教人滿意。



我嘴巴太尖,柚皮沒嬸嬸做的好吃,還嚐到點點疑似油臆味,不合格。



頭抽雞過熟,沒上回好吃。



士多啤梨骨,氣勢及味道明顯跟上回的豬仔骨差個十萬八千里。


蘭道爽脆可口,讚!





蝦籽薑蔥炆麵,麵太腍。




蛋白杏仁茶今回就熱度足夠了,可取。


為什麼這兒的水準這麼參差呢? 八道菜只得三樣有水準,若然今次是第一次光顧,我一定不會再回頭。

5 則留言:

  1. Maggie Kitchen2013/6/3 凌晨1:56

    對~雞&豬仔骨~太深色....想入味麵幾,柚皮得個~味精(獻)
    [版主回覆06/03/2013 06:16:37]今次真係令人失望呀!人客又唔係多,點解廚房啲出品咁咁差架?
    [版主回覆06/03/2013 06:16:14]今次真係令人失望呀!人客又唔係多,點解廚房啲出品咁咁差架?

    回覆刪除
  2. Double Iron Legs2013/6/3 凌晨4:26

    好少食柚皮!
    [版主回覆06/03/2013 06:12:51]或者我自細食果啲都係極品,所以較為厭尖。

    回覆刪除
  3. 你的心意好靚,朋友一定鍾意.今次的嘢食咁樣,應該下次唔去呀?
    [版主回覆06/03/2013 07:39:22]水準咁參差,服務員又唔見得好,我諗唔會有下次啦。

    回覆刪除
  4. 菠蘿叉燒包2013/6/3 上午11:39

    因為高師父返左大陸帶團..............
    [版主回覆06/03/2013 13:52:43]佢呀, 真係要多d巡鋪至得啦.

    回覆刪除
  5. 隻雞可能用錯左烏雞!
    [版主回覆06/03/2013 16:20:29]都係你醒呀!

    回覆刪除