2013年6月10日 星期一

名人私房菜

五月的生日飯局,定了在母親節前夕。我暗地裏當作和一班姊妹慶祝母親節。

出門時忘了帶傘,在車上驚覺正下大雨,手機上查閱天文台網頁,正有雷暴警告呢!



我今回沒依懶大家接送,自己研究地圖,雖然多兜了一點路,總算不是最尾一個到場。



先來滾燙大白菜豬肺湯



我喝了兩碗呢!





阿比說她也會煲此湯,還開出期票說可做給大家嚐嚐。



婷婷身上披著的,就是大家前年送給我的生日禮物。



氣勢磅礡的糯米雞



加上花生及蔥粒,香氣四溢。





花雕蛋白蟹,讚!





清蒸鮑魚仔



黃金蝦



蒸海斑



蘋果咕嚕肉



京醬帶子花枝片蜜糖豆



雪耳雪梨糖水



謝謝華姐的母親節禮物及Maggie的花茶,祝壽星生日快樂,身體健康!

大家努力吃吃喝喝,度過了一個愉快的晚上。


8 則留言:

  1. Double Iron Legs2013/6/10 凌晨4:45

    相聚又有好嘢食,何其樂栽!
    [版主回覆06/10/2013 09:22:55]雖然大家原本無啦無lung, 係網絡上遇到, 又可以偶爾聚埋一齊食下飯, 傾下計, 都算係一種緣黎架.

    回覆刪除
  2. Farming Cherrie2013/6/10 清晨7:12


    [版主回覆06/10/2013 09:21:46]齊齊開大餐, 梗係開心啦.

    回覆刪除
  3. 全部嘢食超正,聚一聚超開心.
    [版主回覆06/10/2013 09:21:30]係呀, 開心既時光特別快過, 咋一聲又幾粒鐘.

    回覆刪除
  4. Maggie Kitchen2013/6/10 上午9:02

    MAY姨~湯好味道~菜乾~~菜乾~~菜乾~很想要念您是自家晒~菜乾~嗎?
    [版主回覆06/10/2013 09:20:57]果d係新鮮大白菜, 唔係菜乾黎架.

    回覆刪除
  5. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2013/6/10 上午10:23

    如果要飲要分批嚟我屋企, 地方太細放唔落咁多人呀
    [版主回覆06/10/2013 11:31:24]大家好似去cocktail咁, 玩棟督企咪得咯!

    回覆刪除

  6. [版主回覆06/10/2013 23:12:30]大堆頭既私聚,食到個個捧住個肚。

    回覆刪除
  7. 睇見都想食埋一份!
    [版主回覆06/11/2013 16:51:54]真係一個二個都擦餐勁既.

    回覆刪除
  8. very very delicious !Great!
    [版主回覆06/14/2013 23:16:45]

    回覆刪除