2013年6月27日 星期四

學海無涯

承接上一句書山有路,我梗係順手雕埋學海無涯啦。



正係度印印腳,歎世界既時候,有人打電話黎約我食飯。打斷晒我既雅興,咁唯有收住手先,食完飯返黎先再繼續啦。




整印仔其實最好一氣呵成,出錯既機會會細D。除非個印太複雜,要分好多階段去整,咁就另當別論。




上墨時間




尚且OK,修又得,唔修都冇乜大問題既。




都幾靚呀。




全對就係書山有路、學海無涯。





費事印多次啦,剪咗果一忽環保出黎,拼俾大家睇下就算啦。




佢地未必係你地杯茶, 但我自己就覺得佢地好靚啦!



做阿媽既, 梗係話自己個仔靚仔架啦!


7 則留言:

  1. 靚到不得了.
    [版主回覆06/27/2013 10:01:12]可以當成一份唔錯既禮物架.

    回覆刪除
  2. 過氣年青人2013/6/27 下午2:03

    我都喜歡呢隻字體!有古典味!
    [過氣年青人回覆06/28/2013 08:34:16]你份禮物,最重要嘅係帶有你嘅心思同心血!
    [版主回覆06/27/2013 14:07:41]所以我專登砌夠佢一套, 用黎送禮, 大方得體.

    回覆刪除
  3. Double Iron Legs2013/6/27 下午4:49

    做一對書籤嚟送畀朋友都好有心思喎!
    [版主回覆06/27/2013 18:17:59]美觀、實用又大方呀!(老鼠跌落天秤)

    回覆刪除
  4. 唔係算係靚啦...係好勁靚啦下話~~~~~
    你之前有無學過架~~~~
    點解我d圖章整得咁低b仔架~~
    [版主回覆06/27/2013 22:55:07]我有學過架, 自學既, 碰咗好多釘練返黎既.

    回覆刪除
  5. 不如整對: 天堂有路你不走, 地獄無門你闖進來~~~丫, 以前D黑白片成日咁講架
    [版主回覆06/29/2013 18:10:40]作C呀你.....

    回覆刪除
  6. 唔係囉係勁靚囉!!!! 我鐘意喎!! 你點解可以係擦膠上面左右調轉粒字黎寫都甘靚仔架
    [版主回覆07/04/2013 14:21:03]其實係先寫係你焗蛋糕果d牛油紙上面, 然後轉印去擦膠既.

    回覆刪除
  7. 八個字係得個海斜斜地,係米專登架
    [白果魚神回覆07/08/2013 01:40:36]冇得彈添喇
    [版主回覆07/07/2013 07:10:21]係!

    回覆刪除