2013年6月28日 星期五

古董兒童書

這一批古董書,1966年版.當年適齡閱讀的小朋友,應該已當了公公婆婆,爺爺奶奶.



我保存得相當完整,雖然舊書的紙質不會太高級,少不免書紙氾黃,但無損內容.




定價八角,可不便宜.當年五仙已可享白粥油條,相信小康之家才會買給孩子閱讀.




這一套是雙語系列,彩色印刷.



連內頁也有精美彩圖.




這一套是有原庄膠套包裝的雙語故事書

 

 



一套五本,售價二元.



這批圖書是我在Bibi小時候,於一間老牌書店結業時買回家的.像尋寶一樣,搜羅了大堆絕版兒童書.

當時其他顧客對這些書都不感興趣,被放在賤賣的書堆上.我同時亦選了很多兒童小說集及其他新版一點的故事書,可惜力氣有限,未能盡情購買.

現在這一批書,我已經送給了家有三小寶的家庭,希望在它們進入廢紙回收箱前,可以多幾位讀者享用啦!

8 則留言:

  1. 好懷舊的書.
    [版主回覆06/28/2013 07:55:15]但內容一樣益智架。

    回覆刪除
  2. 未睇過呢d寶,如你所願,多d人睇完才去回收箱。
    [版主回覆06/28/2013 12:05:23]可能你都太細個, 太遲出世, 未有機會睇到佢地咯! 好彩我仲keep住唧!

    回覆刪除
  3. Double Iron Legs2013/6/28 下午6:08

    內容好益智喎!
    [版主回覆06/28/2013 19:42:30]當年既兒童書係好照顧我地既弱小心靈既,內容好潔淨架。

    回覆刪除
  4. 真係好珍貴呢!!!!!
    你以前一定好鐘意佢地呢~
    [小t回覆07/01/2013 19:38:08]佢呀~~佢肯定無你keep得咁好啦~~因為...連我佢都無俾過我睇~~肯定細個唔見哂
    [版主回覆06/29/2013 00:36:10]你阿媽果個年代既野黎,如果好似我keep 得咁好,分分鐘可以留俾啲孫睇架。

    回覆刪除
  5. 好珍貴呀!!!
    [版主回覆07/02/2013 12:16:11]難得我冇掉到就真!

    回覆刪除
  6. 小時候都有看過這種圖案的圖書....真的很珍貴.
    [版主回覆07/03/2013 22:13:26]呢D懷舊書, 就算有得賣, D家長都未必會買啦.

    回覆刪除
  7. 原來以前啲書都有彩色印刷, 我以為淨係得黑白色
    [版主回覆07/04/2013 12:07:42]有架, 不過可能會複雜d咯. 所以會賣得貴d.

    回覆刪除
  8. 1966年白粥+油條要一毛喇
    [白果魚神回覆07/08/2013 01:46:04]南區囉,香港仔呀!果陣時我嘅老家開粥檔架
    [版主回覆07/07/2013 07:08:53]你邊區呀,灣仔街邊檔唔駛喎。

    回覆刪除