2013年11月13日 星期三

柴灣權記

堂兄新居入伙,晚上到這兒吃飯。



上湯澳洲龍蝦伊麵底



非常足料,有很多塊全肉。



脆皮乳豬全體,沒多少肥肉,亦不會過份調味,反而顯得清清淡淡的,很適口。



虎珀合桃炒帶子,我吃了很多西芹粒呢!



這一味是我的童年回憶,小時候每次飲宴筵席都會出現。



久違了的魚肚羮,放了很多爽肚。



鮑片扣鵝掌,炆得很腍滑。



出人意表的清蒸老虎斑,火候十足,全熟但肉質滑溜,大家都欣賞。



蒜香雞,皮脆肉嫩,可惜大家太飽,剩了很多,唯有打包回家。



黑松露炒飯上檯,雖然已經飽到極,都吃一口,超好味呢!



甜品有壽桃包,雖然沒有人生日,但大家都不會介意。



陳皮紅豆沙,熱度十足。



吃過上述兩項,大家對這些橙都耍手擰頭,因為顯得又凍又酸呢!




豐盛的一餐,很久沒放那麼多食物進肚皮啦,就破戒一次啦。


15 則留言:

  1. 結婚去飲都未必有咁好菜色呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你又講得冇錯過, 我真係食過差好多既酒席架.

      刪除
  2. 啲菜式幾大碟,通常食到炸雞已經個個停晒筷! 我昨晚到尖東飲,又係咁嘅情況,碟雞已經無乜人郁,跟住嚟啲炒飯同伊麵剩返成半,而紅荳沙上枱時啲客人已經走得七七八八!所以香港人都幾浪費食物!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地除咗橙, 係乜都食晒或帶走晒既.

      刪除
  3. 好豐富呀! 我最愛龍蝦!

    回覆刪除
  4. 唉!我都係未好識用呢個blog呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係大家咁話啦, 我成日亂撞, 有時連人地既留言都俾我唔覺意做瓜咗.

      刪除
  5. 食剩嘅嘢食,打包返屋企就夠環保喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連D小棠菜都包走, 連個侍應都覺得我奇怪, 但大家係熟人, 冇所謂啦, 食得架麻, 我又唔介意食隔夜餸既. 好過掉咗佢吖.

      刪除
  6. 真係好豐盛呢~~好似去飲咁呀~~

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 咁你果次既經驗得唔得呢?

      刪除
    2. D 送,都好大碟.味道都唔錯.不過,果次食,因太早上菜,D送,都凍晒,冷氣又凍,系農曆新年,去食團年飯.

      刪除