2013年11月7日 星期四

蛋黃醬味薯嘜

呢包薯嘜, 係蛋黃醬味既通心薯條黎.




都算新口味啦, 起碼其他薯片類產品冇呢隻味。



開出黎, 冇想像中咁燶喎, 咪幾好咯, 氣味同食味都幾似。



一包40g,約212卡,唔算太過份。倒出黎都幾多下架。



不過,熱氣野都係食少少好啦,我試咗一條, 知道咩味就收手啦,其餘既,俾公司d小朋友埋尾啦,大家分吃零食係最開心既。

10 則留言:

  1. 幾吸引喎~值得一試?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一包拎返公司大家食就差唔多,自己啪晒就太多啦。

      刪除
  2. 好唔好食?上次見到惠康有,好想買!比人禁止左=-=

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔好食住啦,想唔想皮膚靚吖?忍下啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 大家一齊試新野, 開心D.

      刪除
  4. 我就覺得麻麻好食~我覺得唔夠味~
    依家佢訓左係我屋企~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一個人食, 要啪晒成包, 就冇癮啦. 我地一人食少少, 好唔好食都好易過.

      刪除
  5. 你食一條就夠,非常忍得口喎! ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早就用晒啲配額啦嘛,想唔自律都唔得啦。

      刪除