2013年11月15日 星期五

韓式炒粉絲

在超市買到這包韓國粉絲




灰灰的顏色, 比較粗身, 若加大量菜蔬, 這一把足夠二人份.



雖然不懂韓文, 但包裝背後有圖畫, 看圖識字.



現今很多東西都made in China架啦.



今次我打算煮三人份量, 加許多菜蔬, 充撐場面, 所以備了韓國雞脾菰



一包小啡菰(這一款有強烈氣味, 要先拖水備用)




黃芽白切粗條, 用少許水烚一分鐘, 備用.



粉絲出水, 隔水備用, 最好拖水後分開一份份, 方便取用.



為了配合粉絲, 雞脾菰切粗絲



小啡菰已拖水過冷河, 隔水備用



蒜片



已調味肉碎, 我只用了很少肉(約四安士), 這可是三人份了!



爆香蒜片, 兜炒肉碎




加入菰類翻炒



盛起備用



因為鑊子小, 每份獨立分開炒作. 

放少許油, 加黃芽白及粉絲, 兜炒一下



再將肉碎及菰回鑊



加入台式醬油膏, 一路炒到熱度均勻, 若有需要可放魚露或少許鹽, 但我沒有放, 因為Bibi愛口味清淡.



就可上碟了.




一人份, 只放了少許肉, 滿滿的一大碟, 吃了也沒罪惡感呢!

14 則留言:

  1. 呢度韓國餐廳要成八鎊一碟㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁自己整最抵啦, 為起上黎, 十零蚊港紙就整到一大碟啦.

      刪除
  2. 韓式粉絲好味啊!多菜少肉健康呢!

    回覆刪除
  3. 我都鍾意多菜少肉~~ ^^
    想問呢包粉絲有冇醬料在內架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜都冇,仲好啦。用返自己既調味就最穩陣。

      刪除
  4. 如果加D麻油同芝麻就更正喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企冇嘛,粗粗地,食住先啦。

      刪除
  5. 我都好鐘意韓式粉c呢~~~bibi真乖~食野清淡~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢久經訓練, 唔係人人做得到架.

      刪除
  6. 回覆
    1. 咁事實都好好食既, 值得encore架.

      刪除