2013年11月1日 星期五

三色糖

原來買咗包咁既糖,唔記得,係零食兜度搵返出黎,好彩未有耐過期唧。




係三款軟糖黎,蘋果、菠蘿同提子味。




春日井係零食大品牌,我都幾喜歡佢既出品架。




打開果一刻,香氣撲鼻。




我第一粒就食咗菠蘿味,好正呀~~。




煙煙韌韌,唔會太甜,咁細粒,都幾襟食。



我梗有請大家試啦,最後呢,我成包送咗俾家姐食。

試過就了啦,唔一定要食晒既。

10 則留言:

  1. WA!好似幾正!搵下有冇得BUY先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 細細粒, 用黎氹細路至啱, 唔會鯁親.

      刪除
  2. may姨應該都係幾為食的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 某程度上可以咁講既,但係我唔會心思思要食,就算拆一包出黎,食過一件就了。

      刪除
  3. 回覆
    1. 有時搭車暈浪, 都頂到一陣架.

      刪除