2013年11月6日 星期三

晚餐@黑福多拉麵

又同Bibi去拍拖,佢又話冇乜胃口,又話唔食都得,咁就去食碗麵啦。




呢間野據聞D糖心蛋做得唔錯架



竟然只提供清水,想焗人飲佢既特飲。雖然杯野唔貴,但咁做法好似唔多妥。

呢度既麵唔算平,若只要一件餸(例如一塊叉燒)既麵食都要五十幾蚊。



Bibi揀咗呢款墨汁海鮮湯底叉燒併厚切豚肉拉麵,那件入口即化既肥肉盡得佢歡心。其實都冇乜特別架咋,只係我家食野比較清淡,佢冇乜機會食肥肉先有咁既驚艷唧。



我呢,想試下呢度既炸物。



所以要咗呢個墨汁海鮮湯底既吉列露筍豚肉卷併叉燒既拉麵。



呢個露筍卷真係唔錯,外脆肉軟,加埋露筍,味道清新。



椰菜絲切得幼細,連著一起吃也不錯。湯底呢,沒有想像中咁好,但都算夠熱既。

麵條呢,不過不失啦,呢度算B級既拉麵店架啦,平均每人差不多要九十蚊,唔算抵食。咁同附近匠比,大家都是連鎖飲食集團,人家物值就高一點了。

我應該不會回頭了。

12 則留言:

  1. 最近對拉麵好有興趣~呢間我都好想試下~不過對我來講遠左點.....

    回覆刪除
  2. hi, may! 你的志願令我想起電影「方世玉」內的方媽媽,蕭芳芳演的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但Bibi成日覺得我盞搞果下弊呢! 不過佢D同學就冇覺得咁喎, 羡慕都黎唔切呀.

      刪除
  3. 墨汁海鮮湯底比較特別!

    回覆刪除
  4. 但係露筍卷望落幾正喎~~
    bibi係咪平時食好少野架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 個炸物真係幾好食, 佢主要都係怕肥唧. XD

      刪除
  5. 回覆
    1. 有時去到市中心,又冇咩特別想食,咪是但搵間新既試下咯。

      刪除
  6. 回覆
    1. 依家出外食野,都冇乜譜架,各大商場都俾啲自由行攻陷晒,想唔貴都唔得。

      刪除