2013年11月4日 星期一

寶湖金宴

週末約了兩位舊同事到這兒飲茶,她倆要上太極班,我負責搵位。

手拍小黃瓜,正!



點心在中上環區來說,算便宜。



點心紙沒太大經喜



我點了叉燒腸、菜苗餃、沙薑雞腳、潮州粉果、咸水角、蠔汁肚皇扎、叉燒包。



原來想一個人吃不同點心,仲可以選這個六福錦盆。



順便睇下餐牌,閒日黎飲茶都幾抵喎。




平日來晚飯都算價錢實惠 ,二人餐都唔錯喎。



半隻燒鵝$88,抵食。



原來另外有張點心紙有特價小食,即刻轉軚用呢張去點沙薑雞腳。



特價炒粉麵都唔錯,但我地得三個人,冇食到。



順便俾大家睇埋其他餐牌








咸水角第一碟上檯,小點價錢,竟然有四隻! 我既認知範圍,咸水角只會得三件。



腸粉不過不失



雞腳純粹過口癮



其餘既點心都係大路貨色,冇咩特別。


這一餐$188,算OK啦。


11 則留言:

  1. 六福錦盆可以試多款點心都幾吸引~

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家好多茶樓都有相應措施, 方便人少少都可以享用.

      刪除
  2. 我未試過咸水角有四件喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我飲咗幾十年茶, 先係第一次見四隻咋! 唔通賣大包?

      刪除
  3. 回覆
    1. 係喎,咁我啲朋友多數住市區嘛。

      刪除
    2. 後日同你出返篇屯門咯。

      刪除
  4. 六福錦盆又幾夠細心喎~咁可以試多d野~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,通常啲併盤都係for 2既,好少預一枝公架。

      刪除
  5. 第一次見咸水角有四件喎!

    回覆刪除