2013年11月5日 星期二

芝士磚

在吉之島超市購物,買芝士片之餘,又多買了一盒芝士磚。




President其實都算是一個經常接觸的法國進口牌子。牛油、芝士及忌廉,我都會選購它。



一盒十二塊,廿多元其實並不昂貴。



輕怡淡淡軟軟的芝士,除了塗餅乾吃。




更可以切粒伴羅馬生菜,加牛油果及黑醋,又是一份健康快餐。



12 則留言:

  1. 吃芝士好呀,可以補充鈣質,不過多吃易肥呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架, 所以我比較少食, 以前要增肥先食.

      刪除
  2. 芝士有益,多食都無妨!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我個排骨仔爸爸就可以食多D.

      刪除
  4. President真係唔錯~~~~
    我覺得幾正喎~~~~查餅干食真係一流~

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸成日以為佢係cheap野, 因為片裝佢成日張包裝紙都搣得唔好.

      刪除
  5. 早前老公買咗盒, 唔洗一陣就無晒!

    回覆刪除
  6. 係喎!用嚟伴菜我諗幾好味喎!

    回覆刪除