2013年11月25日 星期一

台北行 - 機場巧遇

今次出發班機係早上十點半,我七點鬆D就落樓下搭E33P去機場。

原本諗住自己隻身去既,爸爸又唔放心(因為我從來冇隻身一人到機場既),同我一齊上車。好彩佢有黎,架巴士好多人,我秤住隻篋,真係唔知點算。車上見到有學生坐車去東涌返學,真係陰功,咁鬼遠路。

呢個世界其實好細既,雖然我地冇約定,我又係突然間要飛既,都係機場遇到人。我見約咗朋友九點半集合,依家先係八點半唧,仲有時間去飲茶喎。



Whatsapp一陣集合既朋友,話佢地知我已經到咗,佢地仲話: 嘩,乜咁早有鮑魚食呀!


機場既翠園,點心賣相比較精緻。


價錢亦.....


閒閒地一人食兩樣點心,加埋$16位既茶錢同加一,就百幾蚊落樓啦。


因為上機後都有少少野食,我地其實都唔駛食咁多野。所以我只多點了叉燒腸、棉花雞同埋潮州粉果。另外仲食少少佢地之前點咗,又未食晒既野,都好夠啦。


老實講,係度食一碟粉麵,真係唔算貴,普通價錢,可能碟頭會細D咁咯。


甜品呢,如果同我地係出面既甜品店比,呢度直頭平啦。


飲完茶,咁上下就同返D朋友會合啦,check-in時,大家既行李都只係八、九公斤唧。


今程既飛機餐係星洲炒米同盒裝烏龍茶,味道不錯。落機即排隊坐巴士去台北車站。


到站再落車搵間咖啡店坐低食D野先再轉車去下榻酒店。


11 則留言:

  1. 機場食野, 就連老麥都貴過人.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實我冇乜要求架,但求順順利利,平平安安返黎就好。

      刪除
  3. 其實香港機場d野食真係算係咁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真,貴係預左既,呢度租貴,人流又不似住宅區咁旺,咁大間酒樓,咁要為皮架。

      刪除
  4. 嘻, 我上機前通常帶Jayden去大家樂食嘢 ^^, 未試過去酒樓...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係正常情況下, 我都唔會去既, 只係有人已經坐落咗咯喎, 咁就去下咯.

      刪除
  5. Hi May姨,

    看了你的博客和文章,非常棒,非常喜歡你的遊記啊!

    我現在在巴黎Printic公司工作,負責亞洲區的宣傳工作。我們設計有一款非常實用的手機App。希望邀請你參加首批免費試用活動。 它可以讓你用最簡單最快速的方式把你喜歡的照片從你的手機(iOS&Android)/facebook/Instagram 里沖洗出來,寄送到世界任何你想要的地方。只需要下載免費同名應用,然後選擇你喜歡的照片發送給我們。輕鬆點幾下你就可以把高清高質量的寶麗來式照片沖洗出來寄給你愛的人,而且沒有郵費哦!

    Printic 在歐洲和美國已經非常流行。近期已經在HK上市啦!

    我們非常喜歡你的博客,所以我們希望邀請您加入我們成為在HK的第一批試用者。我們很願意提供一個讓您免費使用的機會。試用過後如果您喜歡這款App,希望您可以在您的博客上寫寫您對這款App的感受,以此分享給您的fans和你愛的人。更多的瞭解我們,歡迎登錄我們的網站或觀看我們的短片。

    http://www.youtube.com/watch?v=YfY-L4TgFtc
    http://www.printicapp.com/

    非常希望收到您的回信~
    感谢您的支持~
    祝您今日好心情~

    思媛敬筆
    siyuan@printicapp.com

    回覆刪除