2013年11月12日 星期二

Bretzel Classic

我其實都幾喜歡呢款餅食架




這位來自法國的佳麗,熱量唔算低。



材料其實都好清簡



經我由屯門吉之島抬返屋企,再拎出中環,打開個盒,二十件都冇碎到,叻到死!



實物同包裝盒上既圖畫一模一樣



叫做冇呃你啦。

D鬼好喜歡睇波食佢,我其實係食開另一隻啡色袋既牌子既迷你版既,買一大包,可以食一輪。依家年紀大,冇quota啦,都係食一兩件好啦。

6 則留言:

  1. 甜的?還是咸的?
    我吃過大塊的,德國啤酒屋那些,是咸的。

    回覆刪除
  2. 我都覺得呢隻餅好正的~~~有d鹽粒咁~~做小食最岩~~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 大件既或者好硬, 但呢D細細件既, 就唔硬架.

      刪除