2013年10月31日 星期四

Please discuss.

市面可買到的現成適合辦公室使用的印章不多,所以我又專程為自己做一個。



Please discuss. 過後才發現自己又做了蠢事。




Please可用簡寫啊,Pls可以雕少幾隻字母,更方便。



未適應這款橡皮,雖然它身價比較高,我還是較喜歡用$12店的出品。



或許因為它表面反光,對老花眼的我有一定的落刀困難。



唯有更小心地雕,一次過完成。



不用修改。

12 則留言:

  1. 真係少 d 眼力都會出錯呢!@_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 整親呢d印仔, 條線差少少就會唔靚架啦.

      刪除
  2. 嘩!好叻呀!小啲眼力都搞唔掂 重要手有返咁上下定

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢款擦膠反光呀,都係比較適合後生女。

      刪除
  4. 唔知妳會唔會番國內, 有d印章公司可以即時做印, 大約30分鐘可攞貨

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終手做既,有佢既獨特性,尤其係中文書法章,更可以獨一無二。

      刪除
  5. 勁野~~今次連修都唔使修~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係我勁,只係因為懶,粗粗地,用到就算。

      刪除
  6. 對你黎講,做呢個印章濕濕碎喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 粗粗地玩下咁咯,第日洋洋返學,等我黎同佢做返個玉璽,做返啲私伙記認啦。

      刪除