2013年10月23日 星期三

己所不欲,應施於人

朋友送我一批半寶石(呢度係一小部份),我一路都未搵到主好人家可以送出去。



其實大部份早已打磨妥當,有D連穿孔都做好架啦。




大大小小,長方形、橢圓形




淚滴形、六角形、三角形、甚至心心、樹葉都有。




全部都係石頭本身天然既紋理黎,佢地其實都算係玉石黎架。




有D應該可以配成一套,造出一個系列的飾物。




我比較欣賞呢D花碌碌既蛋蛋,佢地其實都相當靚既。




可惜我係一個唔戴飾物既人,所以亦都冇乜興趣用佢地黎做D咩咩出黎。

其實冇出鏡既仲有啲係一大抽既,都係咁上下野黎啦。我近年又冇教手作班啦,所以一路都將佢地打入冷宮。

如今我既耆英大佬開始玩下面呢D咁既手作,啱晒佢啦!



我一路都因為呢D石頭太重,佢又住得遠,一路都的唔起心肝拎俾佢,點知諗諗下,真係蠢啦!

做咩唔叫我地D馬仔做速遞喎? 就叫Bibi送過去CU俾表姐代收咪得咯。

16 則留言:

  1. d石好靚呀﹗個吊墜鑲得好精緻呢^^
    我妹妹之前都專登買過類似嘅水晶嚟整飾物,自己載同送俾人都好大方得體~

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要用心打造, 石頭都變成工藝品架.

      刪除
  2. 個吊墜整得好靚呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係用你穿珠仔果d金屬線整架咋.

      刪除
    2. 琪兒可以變成美麗飾物呀.

      刪除
  3. 你幫呢D寶石搵到主好人家,咪唔使徙咗呢批好嘢囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得真係啱啦! 不枉佢地係冷宮坐咗咁耐呀.

      刪除
  4. 回覆
    1. 我就唔識分啦, 起碼人地一早就打磨好晒, 佢本身係咪一件貴野一d都唔重要, 最緊要自己整完d野出黎, 自己開心就得啦.

      刪除
  5. 原來May姨是手工藝導師,又有馬仔做速遞,嘻嘻,失敬哂啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔算係咩導師, 就算係都只係哎吔黃綠果隻, 我冇咩牌照俾身既, 但我來自大家庭, 唔係靠嚇, 十兄弟姊妹, 一人生兩個都一大棚人啦! 咁就累積咗幾十年同小朋友玩既經驗咯!

      刪除
    2. 其實我只係會既青少年中心教過一個暑假, 同間中個別教下d成年人咋, 所以並不是你想像中既者師黎, 我亦叫d小朋友唔好叫我搣匙, 叫返我May姨.

      刪除
  6. 藍色的很美
    做手飾不錯很時尚

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望阿好人家會整到啲靚野出黎我睇下啦。

      刪除