2013年10月3日 星期四

鴛鴦小蛋糕

呢包野,的確可愛,好輕易令我忍唔到手。一睇到日文既cake字,基本上都知係咩一回事架啦。日本仔既包裝手法,真係唔到你唔服架。好彩身邊既小朋友都大晒咋,如果唔係呀 ..... 我真係大把藉口去掃貨架。





但見到佢有兩款味道,唔知點解又好想買喎。仲同自己講,廿幾蚊唧,有廿四件喎,一人一件都係請佢地食一蚊之嘛。




首先,我係睇到maple呢個字先既,楓糖喎! 又好似冇乜買過楓糖產品喎,咁要試下啦。





另一款係choco chips,呢款真係幾好味喎,我冇叮過佢黎食,唔知叮咗會唔會好味D呢?





 兩隻既包裝其實都係一樣既,只係顏色唔同唧。





開出黎個樣都幾四正既,可以講得上唔難食,又未至於好好食,亦唔算死甜既。施施文文咁咬一啖,再悠悠閒歎啖茶就V. Gd.啦!





因為我係食咗楓糖先既,所以覺得朱古力呢件更加好味。






爭D唔捨得請晒俾人食。

咁廿幾蚊值唔值得買呢? 我俾B-佢架咋,貴咗D,留返D彈藥買過第二D黎試好過。

10 則留言:

  1. 廿幾蚊24件喎!!唔算貴啦~~幾抵呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 質感蛋糕唔似蛋糕,曲奇又唔似曲奇咁咯。

      刪除
    2. 咁搞野~~~~真係想試下~~

      刪除
  2. 比較少買現成嘅包仔嚟食,怕好甜!

    回覆刪除
  3. 我成日比日本的包裝吸引左呀XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係咁至衰咯, 好彩Bibi大個咗咋, 唔係我一定成日買零食.

      刪除
  4. 回覆
    1. 麻麻地架咋, 未至於要翻兜咯.

      刪除
    2. 麻麻地架咋, 未至於要翻兜咯.

      刪除