2013年10月30日 星期三

冇仇報

可記得我年底辛辛苦苦,獨個兒做油漆工嗎?

誰知道大廈維修外牆,剛好在冷氣機旁鑽牆,檢查/更換冷氣去水喉管,一時間石塵入屋,房間煙霧迷漫。




大小不良當時都係屋企,小不良一開房門見到咁大塵,心諗:我未戴CON唧,睇野唔駛咁矇掛?

大小不良見到,心知不妙,即刻拎個垃圾膠袋頂住。可惜兩個都死蠢又唔用腦,用膠紙貼住爿牆黎固定個垃圾袋。



睇下,大家估都估到,之後要搣返個垃圾袋出黎,我爿牆仲駛唔駛要呢?




我當然有投訢啦:我新油既油漆實爛晒啦!

小不良:依家D漆油點會咁差呀?(呢D就係冇常識啦)

我: 你地可以沿住個冷氣機殼貼膠紙架,反正冷氣機側邊又冇隙縫既。

大不良:咁情況危急嘛..... 你慢慢搣返D膠紙出黎咪得咯。

油漆早就用晒啦,唔通再買罐細既返黎玩呀?

你地話啦,係咪冇仇報吖!

22 則留言:

  1. hahahahaha~妳又要再油油了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就冇咁好氣啦, 咪由得佢咯, 我又唔會請人黎我度坐既.

      刪除
  2. 唉!算啦!改不了的事實

    回覆刪除
    回覆
    1. 都冇計啦,佢地成日都係咁大破壞力既。

      刪除
  3. 買個大相框框住佢啦不如~~ ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁不如我自己玩畢家索好過啦.

      刪除
  4. (路過) 搣個時,可以試下先用風筒吹熱D 膠紙先搣,可能情況會好D的。 (賣牆貼的人教的,就算係話搣出黎會無事的牆貼,搣時都最好吹熱左先搣)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你既貼士喎,但佢已經搣甩左好多,怕我睇到,咋咋帝帝就咁剪走個垃圾袋,留低個膠紙框係外圍。

      刪除
  5. 回覆
    1. 唯有當自己時運高,睇唔到啦。

      刪除
  6. 噢no!又要重新油過...難為了你

    回覆刪除
  7. 哈哈哈,越幫越忙。

    回覆刪除
  8. 用你既巧手加D裝飾遮住咪得囉.

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 隔咗成七年,呢D要審核既留言先彈出黎,認真厲害,我到依家先睇到呢!

      刪除
  10. 呀!!有辨法~全部轉埋色再油過米得囉///////呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你黎啦! (隔咗成七年,呢D要審核既留言先彈出黎,認真厲害,我到依家先睇到呢!)

      刪除
  11. 哈哈!當用錢買個教訓囉!我相信下次佢地會識得點黐膠紙架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地轉個頭就會忘記我既咆哮架啦.

      刪除
  12. 唔見左我尋日既留言既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以用巧手去裝飾遮住D痕呀.

      刪除
    2. 我改返留言設定之後,唔見有你喎。
      我真係冇咁好氣,唔通咁高都走去描花咩。

      刪除