2013年10月28日 星期一

早餐@新斗記

呢間屯門既分店,開咗睇怕起碼都有半年啦,我一次都未試過。

無他既,一來我冇乜飲茶癮,二來呢間野開到鬼咁晏,平日早上十一點,假日就十點。我好少咁晏食早餐既,佢仲要未開門就打蛇餅果下Click吖嘛。

不過,呢日有街坊排定隊攞位,叫我一陣自己去會合,咁我就沖個靚涼先去都未遲。



餐具都幾靚既



可惜洗杯用既盛水兜都幾污糟,我見到個底有乾咗既餸汁跡。之後我朗完D碗筷,見到有隻筷子仲有野粘住既,都幾恐怖喎。



雖然點心款式都幾多,價錢唔算平。



名點推介,我地要咗三樣,可以講係超級失望。



佢雞乸咁大隻字寫住係即叫即蒸嘛,我梗係預咗要熱辣辣架啦。



叉燒唧,搞乜鬼黑毛豬唧,搞到咁貴都唔知想點。



午市小菜亦都唔算街坊價



炒粉麵就合理價錢。



估唔到記度都有范曾既畫,我離遠都認得佢D字。



呢度裝修算唔錯



光猛企理



冇幾耐就上咗芋角同春卷,兩者既溫暖度近乎凍。

我D手指都算幼架啦,好似煙仔餅咁粗既春卷真係過份得離譜,你地估都估到個餡都應該冇乜料到架啦。

芋角咩? 唉,我係警犬黎架嘛,食得出D炸芋角既油好唔掂咯,有少少萬年油味。而且一D都唔鬆化,又唔熱先係死罪呀! 唔好忘記我地係早上茶市第一批客呀,冇理由D點心係唔熱既。



豬膶腸粉,好明顯就係一條開三,比起平日係普通酒樓食果D,砌埋應該係正常版既兩條,變相少咗一條。未放豉油,又係微微暖既,D豬膶好薄,有少少鞋同豬膶既腥味,唔見得好好食。所謂即拉腸粉,我都好懷疑,粉皮亦唔見得比大排檔優勝。



娥姐粉果就比較得,係熱辣辣既,點心一定要熱先好食架麻。



南乳豬手,都夠熱,得四件,碟底連墊高少少既花生都慳返。



魚湯鮮竹卷反而有D驚喜,比外面食到既清新爽口,亦係熱辣辣既,值得推介。



原本想叫大糯米雞既,剔錯咗呢個蟲草花蒸雞,五舊斬開咗既雞中翼,即係兩隻半,急凍貨色,除咗夠熱,一無可取。




$6茶錢,一D都唔貴,埋單兩人食咗上面既食物,唔算太飽,二百五十幾。但係條數點計既呢? 五個大點,兩個中點,加埋茶錢,點解會成二百五十幾既? 好似收多咗八十蚊喎,真係無從稽考? 可惜我唔係負責埋單果個,冇機會睇過張單,又蠢咗啦。

成百三蚊一位既早餐,以咁既食物水平,真係唔值。

18 則留言:

  1. 聽落環境衛生都已經...仲要食物一般同貴...真係要注意....

    回覆刪除
  2. 呢間嘢都係食裝修咋!真係唔值 !

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 如果米之蓮做到咁, 呢本通書就好唔可靠啦.

      刪除
  4. 哈哈!睇完你嘅經歷之後,去搵酒樓飲荼,可以考慮少一間!

    回覆刪除
  5. 華!!!D野真係唔平喎!!!!而且我都好憎野食唔夠熱!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前日去上環飲茶, 三個人都只係$188咋. 所以呢度真唔抵.

      刪除
  6. 就算當叫左七個頂點, 加埋茶錢加一, 都係二百五, 呢D茶樓咁樣做生意, 要公告天下, 等佢冇得再呃人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係好多懵豬會唔覺唔覺就上當, 其實我地好少話個心入面計住自己食咗幾多錢架嘛. 我D朋友都話試過係另一間茶樓, 一條友飲茶, 收佢百幾蚊, 原來佢連埋之前果檯客既數一齊計. 有時D男人既野, 人地話收XX多, 佢地又要扮有型, 就唔會check架啦, 咁咪又俾多D錢人駛咯.

      刪除
  7. 廣東點心間間都差唔多啦, 唔一定幫襯佢, 見你咁寫, 我都會blacklist佢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友係有鋪飲茶癮既, 就算今次我唔去, 佢都會專登去排隊飲. 下次我帶你去銅鑼灣飲茶, 抵食D!

      刪除
  8. 咁貴,下次真係要睇單呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道啦,下次去第二度食野會醒少少架啦。

      刪除
  9. 嘩,又貴又唔好食,份量少,仲要唔熱添~~~
    但竟然仲有人排隊等開門,神奇! @@!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人係都要試新野,實在呢……
      呢個字號,都係係中環買個飯盒食就夠啦。

      刪除