2013年10月2日 星期三

煊威火腿鮮蓮子薏米冬瓜煲豬尾骨



係荃灣街市買到靚鮮蓮子,$18半斤,拎咗返屋企冇件事,放咗兩日先醒起。真係對佢唔住,唯有拎黎煲湯啦。




果皮浸軟刮去內層、去冰格拎一份火腿加料。


求其挪D薏米,其實多多少少都冇乜問題既。浸一陣就可以沖洗備用。


我買到豬尾骨,貪佢有益D,可以補腰骨。你地用豬展或者瘦肉,其至湯骨飛排都得架。飛水備用。


冬瓜連皮,洗淨切大塊,我呢舊只切成六件咋。


蓮子開邊,去芯。


洗洗就用得,我用咗四兩咋,都夠架啦。其餘果四兩,我就煲一分鐘,隔水攤凍,包起佢放入冰格第日用。


其實蓮子芯係有藥用價值既,可以清心去熱,如果你心火盛搞到失眠,就可以拎黎煲茶飲。只要清洗乾淨,索乾水份,風乾後可以收藏,需要時就拎黎焗茶飲就得啦。

煮呢個湯,相當簡單。凍水放果皮,水滾後加火腿、薏米及豬骨。滾起再加冬瓜,中火煲半個鐘。放蓮子再轉中小火煲一個鐘。下鹽調味即成。


我冇放瑤柱,都好夠味。

冬瓜、蓮子的鮮甜被火腿吊出味道,確係清鮮味美。

10 則留言:

  1. 我呢豎比較難買到冬瓜!

    回覆刪除
  2. 好多年前去湖南旅行, 帶左D蓮子返來, 同阿媽講, 個蓮子芯係有用, 但係帶苦味, 挑左出來另行沖水飲清熱作用架. 結果我阿媽就原粒咁拎去煲糖水, 佢話咁就又潤又清熱. 吹脹~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你阿媽真係差不多先生既後人黎。乜啲熱唔可以留返第日先清架咩?

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢煲湯正到一粒薏米都食晒呀.

      刪除
  4. 打招呼....我很久沒煲野了

    回覆刪除
  5. 新鮮蓮子好少見! 我細個偷過蓮蓬,主要食裡面嘅蓮子.如果唔挑咗條芯嘅話,苦到入唔得口!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架, 我細個果陣都係街市買過新鮮蓮蓬返屋企研究下,仲將D蓮子拆晒出黎,玩咗一輪。

      刪除