2013年9月30日 星期一

我突然間發左達


接收了一批橡皮,又可以做出很多印章了!


除了三塊完整之外的,還有這三件。

我會好好利用它們,為大家帶來更多驚喜!

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,呢啲係大件既橡皮,可以用黎做大型既印,

      刪除
  2. 香港買既橡皮好似靚好多咁....我認真考慮下次黎好無買塊走~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 人家過戶給我的是日本Seed品牌在越南產的橡皮,價錢我就不清楚了。

      刪除
  3. 我有份係受益人. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 錯!你果啲係Living Plaza的橡皮,我自己買架!

      刪除