2013年9月18日 星期三

Wedding Cake for Eva & Tai

舊同事快要踏入人生另一階段,所以要為她送上祝福。



她是一個Kitty迷,當然用了一個有Kitty & Daniel的標誌作為自己婚禮用品上的標記。我亦費了好幾個工序,才將它縮成這麼小。再配上花瓣圍飾,清簡一點。



雙層蛋糕,下層放上紅桑子心心脆糖。


之後略嫌單調,再製作一點跟標誌色系相同的薰衣草巧克力球。



梅花間竹的排放在心心之間


大家可有嚐過糖蔥薄餅? 今回我做了蜜桃糖蔥脆糖圍邊。




試放在圓盒內,好像不太合適。




還是放回我的御用方形盒比較好看。




祝你倆幸福美滿,如魚得水。



6 則留言:

  1. 嘩,好得意,好精緻呀!

    回覆刪除
  2. 你應該開鋪先岩!!整得咁靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪傻啦, 我產量好低架咋. 一睇就知我係大懶蛇啦.

      刪除
  3. 回覆
    1. 祝願大家都可以開開心心咁過節!

      刪除