2013年9月23日 星期一

慶中秋@紅茶館



中秋節,爸爸要返工,咁就訂定檯同Bibi食西餐啦。


今次我揀咗食油麻地呢間既二人團購餐, $199 二人紅茶館特選 5 道菜晚餐。


牛油果煙三文魚他他配沙律菜: 好味!
















海鮮忌廉湯配蒜蓉法包





熱度都合格,都幾多材料既。


法包呢,又暖又外脆內軟,正!



炭燒紐西蘭肉眼扒,配薯菜,Bibi選咗要七成熟。我仲以為薯菜既薯係炸薯條黎添,估唔到D配菜都咁認真,係一隻好靚仔既新薯BB黎,加埋意大利翠玉瓜、車厘茄同小豆角,好精緻。


我地兩個都冇揀羊架,我要咗加拿大鱲魚柳配黑松露菌忌廉汁,我諗住係薯條,咪話唔要薯仔咯,佢竟然俾雙份配菜我喎! 認真老實呀,可惜我邊有咁好食力吖。

意大利翠玉瓜咁多件,真係食唔晒,仲有成堆小豆角呢,又脆又新鮮,唔會烚到過火。

牛柳我冇辦法俾意見你地,因為我唔食牛既,我對牛肉有少少敏感架。但我呢塊魚柳呢,真係好大件,基本上D汁蓋住既地方都係塊魚既部份黎,想唔想像到有幾大件呀? 又厚肉喎,大家都睇到啦,係冇厚粉遮住架,外層煎到少少脆,但又唔油喎。要俾個咕佢!


我唔主張大家貪心,食唔晒就唔好要咁多啦。我地真係飽架啦,所以只請人俾一客綠茶雪糕我地就算啦。

係哈仔綠茶雪糕黎架,果件窩夫,都係堅既。同我食開果D比利時貨式一樣味,而裝飾既士多啤梨同薄荷葉都係靚野黎,好新鮮。


今日咁啱係星期四,原來團購餐已經係無限添飲咖啡或茶架啦,而今晚我地仲可以免費升級要特飲添!
Bibi要咗蜜糖檸檬梳打,佢話太甜。
我就要咗鮮忌廉咖啡,咖啡味都好出,唔會太甜,我飲完肚仔冇事,即係呢度靠得住啦。


咁既食物質素,可以講得上係超級抵,俾埋加一都只係$220。

今日過節,佢地啲侍應又有禮貌,態度又好好,連洗手間鎖匙佢都係雙手奉上既,所以我再俾多卅蚊做貼士,等佢地都開心下。


個侍應係老實人,佢見我俾咗$50,同佢講聲中秋節快樂就起身走人,就再同我講多次:只要俾廿蚊架咋。


跟住我同佢笑下:得架啦!

中秋節應該大家都快樂既。

14 則留言:

  1. 食物美味!服務的感覺讓人好舒服
    一定要去試試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要注意喎,我今次係食團購餐,先會咁平咋。

      據探子回報,早餐都只係卅蚊,仲平過太興。

      刪除
  2. 兩個人都係二百幾, 又好抵喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,食物質素真係幾好,侍應態度亦好。

      刪除
  3. 食物同侍應質素都咁好,真係抵到攔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔係團購就唔會咁平啦!

      刪除
  4. 好懷念香港嘅野食喇!

    Double Ma : hihidoubleironlegs.blogsport.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. 探子回報,呢間既自助cheap cheap 早餐,卅個大洋咋!

      刪除
  5. 回覆
    1. 探子回報,呢間既自助cheap cheap 早餐,卅個大洋咋!

      刪除
  6. 佢真係好老實!!!不過真係好抵食囉!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係出乎意料之外咁抵, 係我最滿意既第二個團購黎.

      刪除
  7. 都幾抵食喎﹗都聽人講紅茶館質素算唔錯~~ 搵次試試先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇睇過佢既餐牌, 因為今次係團購黎, 所以會特別平架.

      刪除