2013年9月3日 星期二

訂造閒章- 草木心

我對閒章毫無認識,可算是閒章文盲。要整的話,起碼要有譜可依。

這來稿,印到筆畫不全,心字明顯用黑筆描過,想是人家怕我寫漏一截吧。





多看一兩張來圖,猜到一、二原圖的面貌。



看過尺寸,大家應知道這是一個小印章。



依樣畫葫蘆,先描出草稿,whatsapp到千里之外,確定右角是對方故意要缺去的。



雖然我對這款字體無甚研究,但總覺得來圖怪怪的,之前自己也做過數個篆刻章,印象中"心字"的規格好像不一樣。



既然是閒章,或者筆畫亦可隨意吧。



聽說有人用石頭刻章時,會特意敲花筆畫,令線條不全。




所以我亦有故意令線條斷開。



最左邊的就是最後定案。



因為有時差,我做好傳送圖片出去,人家仍在睡夢中。



未知是否人家想要的效果,只願沒太令人失望便了。



實物就是如此大了.




我係呢度試開左新blog:
maylibibi.blogspot.com
大家可以去睇下見唔見到我架。

5 則留言:

  1. 我有去呀~我見到你呀~
    [版主回覆09/03/2013 20:57:24]呢度教人點搬黎搬去,你睇下明唔明?
    http://tw.myblog.yahoo.com/bear-oj/article?mid=2747

    回覆刪除
  2. 草木心係唔係貶詞呢?
    [版主回覆09/03/2013 23:09:48]人家來稿訂造,呢個應該係其他大師既作品,佢要我試做一個老翻咋。
    [黑咪回覆09/03/2013 22:43:19]係篆書, 不過, 草字應該只係「艸」, 我估.
    [黑咪回覆09/03/2013 22:41:50]哦, 我淨係想到「人非草木」咋.
    [版主回覆09/03/2013 22:27:17]唔係,佢出自張九齡既一首詩--感遇--入面既兩句: 草木有本心,何求美人折。

    想知講咩既,睇呢度啦:

    http://www.fed.cuhk.edu.hk/young_lit/month4/poem.htm

    回覆刪除
  3. 做得好靚呀!~

    回覆刪除
  4. 造得很好,閒章市面賣很貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少拎黎賣既,除非係義賣,先會做。但有時都會拎黎同人交換D手作材料既.

      刪除