2013年9月19日 星期四

2013 大家送我的心意

踏入八月,生日飯吃了好幾回,還有一些未能安排的,就要稍後才作安排。

這張生日卡,早到了好幾星期。




一看便知是手作心意。



蘇太名醬?




原來是辣味醃子薑






同事知我愛做手作,亦送我手作卡。





這份大禮最特別,闊別了數十年,這是我第二次收到同樣的生日禮物,每一口都是童年回憶。





桃子的DIY買餸袋,採用了防水布,美觀實用。




前前後後都咁靚。



姊妹們送我的手袋



及手作手繩



還有許許多多的留言與祝福,願大家生活快樂,心境悠閒。

7 則留言:

  1. 回覆
    1. 馬卡龍? 星期一咪放咗咯, 果d係第一代, 我依家努力做緊第二代既, 會再靚d架. 你行返前幾篇咪見到咯.

      即係呢篇: http://maylibibi.blogspot.hk/2013/09/blog-post_16.html

      上面果d係人家送俾我既東東黎. 唔係我自己整既.

      刪除
  2. 你食咗大餐啦, 我都係呀!飽到上心口呀!

    回覆刪除
  3. 豆丁對桃子的DIY買餸袋好感興趣啊!自已整ge?仲可以防水!!!!! May姨會唔會教我地整呀?^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個袋係桃子自己做架, 係佢第一個防水買餸袋黎, 好榮幸我係得獎者. 我點識整呢D野吖, 要整, 都只係做假野架咋. 或者第日我會用粘土做下手袋都未定, 但條懶筋太粗, 未願郁手住.

      刪除
  4. 真係開心呀, 證明你人緣好, 先會有咁多禮物啦. :D

    回覆刪除
    回覆
    1. D禮物都好貼心,唔係我貪食,要食容乜易, 俾錢就買到, 但收到燒鵝脾果刻, 真係百感交集, 好HIGH.

      刪除