2013年9月27日 星期五

企企理理的海怪

情人眼裏出雞絲,所以有人好喜歡這位海怪先生。






咁我就試下整啦,其實我都冇呢個公仔既圖係手既,只得一張布公仔相片做參考。

不過,我諗果位海怪粉絲一定識得欣賞佢既天生麗質既。



都好耐冇雕公仔印啦,估唔到又冇乜唔順喎。



雕既過程好順利,最主要我畫得唔太差。








快快手上下墨,試下先!



老鼠跌落天秤,都幾靚喎,忍唔住要監硬讚下自己。





 唔知大家對佢有冇feel呢? 係咪你地杯茶呀?
好啦,加埋手柄,可以送出街啦,好多謝你請家務助理煮雞酒俾我食。

雖然爸爸半夜返黎,靜龜龜獨吞咗,不過佢都有好好珍惜食物,連D汁都留返黎第日淥麵撈埋佢。一滴都冇晒架! (呢句係佢要我加埋係度既,作為佢偷食既贖罪喎。)

咁我梗係唔執輸,印返張黎玩下啦!

P.S. 若大家有興趣參觀我製作的其他印章,可看這兒 

16 則留言:

  1. 雕得好靚啊,起底用咩刀啊,咁平整嘅? ...... 仲有套左色喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 平腳既雕刻刀咯, 一般最平果d雕刻刀套裝都有一把架.

      刪除
  2. 好cute唷﹗上左色好生動~~

    回覆刪除
  3. 我都好耐無食過雞酒喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係,不過家家整既都有啲唔同,呢位家務助理整既,係同自己釀既糯米酒去煮架,所以寧舍唔同既。

      刪除
  4. 講真喎~~我表姐都好鐘意佢架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁證明佢都有啲粉絲架,係啦,咁佢鍾唔鍾意河童呀?我細個果陣曾經鍾意過果三隻肥肥矮矮既雷神架。

      刪除
  5. 雞酒唔係產後食架咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 滋補養顏,體虛男士都食得。爸爸話佢損完血,應該食喎。

      刪除
  6. 真係超得意, 對眼好對焦, 個大咀又Q.
    佢話自己每生一個仔食50斤, 一共食左200斤雞酒, 平日都會煲黎補身. D糯米酒係佢老豆, 釀左十年喇. 多謝你老公識欣賞佢.

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 因為佢既產品唔多, 都少人識佢.

      刪除
  8. 回覆
    1. 因為佢既產品唔多, 都少人識佢.

      刪除