2013年9月20日 星期五

屯門區巴士服務改動

大家要注意啦!

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢D服務改動, 對大家好大影響既. 雖然我唔駛搭呢幾條線, 但咁啱見到有呢D單張咯喎,梗係話俾大家知啦.

      刪除
  2. 我個區改道, 等73等左超過半個鐘. :(

    回覆刪除
  3. May姨,妳真係好利害,咁快已經安頓好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未架,因為我根本未識整。依家貼出黎既係假架,我去舊埸copy and paste 咋,到舊blog 正式結業,之前抄過黎既相就會開天窗。所以都要正式搬先得。

      刪除
  4. 我這區 73 、 73X 都無晒
    去唔到大埔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚴格黎講, 我係一個路痴, 識得搭幾條線, 已經係我既極限黎. 或者簡化晒d線路, 對我更容易都未定. 但係下下都要去轉車站既話, 我連邊條隊都唔識排呀.

      刪除
  5. 我而家要轉兩次車才可以去大埔 ( 因為爸爸在大埔)
    所以我要乘紅色小巴但這種小巴常常要等滿客才開
    而始重周不時車速快到我有點驚,^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想由邊度去呀? 或者有更好既路線選擇喎. 屯門去上水既亡命小巴我就搭過.

      刪除
  6. 昵幾條線我都未搭過^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為你都唔駛出去外面咁遠返工.

      刪除