2013年9月25日 星期三

種檸檬



我買咗好大隻檸檬





有成五寸咁大,即係十幾厘米咁長。見到咁靚,諗住請大家歎返杯熱檸水麻。同事見到咁正,就收起D核,上網搵資料,真係諗住種黎玩下。




佢好認真呀,真係走去花園街買"麥飯石"喎,我淨知讀音咋,唔知寫出黎係邊幾隻字呢?




估唔到佢真係長出嫰芽黎,而且仲大得好快。




今次冇死啦,檸檬就十成九唔會有得你食架啦。




但檸檬葉就一定可以採收到既。





佢地依家已經好大塊葉啦,好彩又唔係生得好高咋喎,仲係好矮,但D葉就綠油油既,賞心悅目。





18 則留言:

  1. 回覆
    1. 長咗出黎, 都幾靚下架, D色又夠油潤醒神.

      刪除
  2. 細細盆...好靚呀~~碌柚都得架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 椂柚長得會高好多, 唔係咁適合, 我細個係花盆都種過.

      刪除
  3. 葉都好綠好靚喎﹗葉有無檸檬香味呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D仲係BB黎, 等佢大D, 就可以摘返多少葉黎整野食啦, 好似蛇羮果D都係用檸檬葉啦.

      刪除
  4. 齋睇棵檸檬樹都覺得賞心悅目!

    回覆刪除
  5. 檸檬葉都可能好香下架喎~

    回覆刪除
  6. 棵檸檬葉種得好靚喎~~ 希望開花結果﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地只想種係檯頭咋,所以唔想佢快高長大,應該會經常修剪既。

      刪除
  7. 回覆
    1. 我架加依搬架咋, 之前果D舊BLOG文係假像黎, 阿虎一瓜, 佢入面既圖片都會變咗天窗架. 所以我始終都會正式做一次備份先搬既.

      刪除