2013年9月26日 星期四

有進步的墾丁茶房

呢間野都開左兩年架啦,我就好耐冇幫襯過。




專登帶個街坊黎食個早餐,見到選擇好似多咗喎。



我好鍾意食奶油豬架,梗係唔會錯過啦。



呢度係台式既契茶店黎,所以梗係有台式早餐提供啦。



以前我就同Bibi黎過食早餐既,果次既感覺就唔多好,冷氣太凍。今次就冇呢種感覺啦。



我既煙肉蛋、奶油豬、肉燥米。塊煙肉唔會太肥,又唔會煎到乾晒,唔錯。



杯台式奶茶亦都唔差既,咁就梗係冇港式咁濃啦,都叫做有D味同香既。




$28個餐咋,仲平過太興,冇錯,我最鍾意同佢比,事關咁大家先知道個物值對比架嘛。

15 則留言:

  1. 係邊度架?好耐冇飲奶茶了A_A

    回覆刪除
  2. 過往早餐只售十多二十元,但近年價格不斷上漲. 二十八元係以前午餐嘅價錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 物價上漲, 大家都要適度調整架啦. 我地都唔係離開香港幾年既人, 應該容易習慣d既.

      刪除
  3. 價錢都未算係太貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做有人招呼你落單同上食物,廿幾蚊,算係咁啦。

      刪除
  4. 回覆
    1. 平平地,又同快餐店果啲有少少唔同,可以轉下口味。

      刪除
  5. 水太太食過良景邨o個間,質素同價錢都ok﹗而家$28早餐算好平常 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 良景都有呀? 上面三哥果層有間麵包鋪你有冇幫襯過呀? d包好鬼抵架.

      刪除
  6. 美味的早餐加上可以望著海濱長廊都幾好。

    回覆刪除
  7. 打錯左唔好意思!外面有海濱長廊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 商場入面既店咋,窗都冇隻,邊有景睇架。

      刪除