2013年10月29日 星期二

爸爸換新裝

爸爸whatsapp呢張相俾我,擺到明就係話要我再造過件衫俾佢啦。(要睇返佢新淨時係咩樣,可以睇呢度:http://maylibibi.blogspot.hk/2011/11/blog-post_3891.html?m=1)





我帶咗幾塊布俾佢揀,佢選咗呢塊。




其實三分一塊布版就夠整架啦。




我坐定定縫咗一陣,就做好一個袋啦。



塞咗塊迷你八達通入去,真係僅僅放得入咋。



縫埋頂頂條邊,就搞掂晒。




又可以用一輪啦,個貪靚鬼話要襯返佢條操行獎電話繩喎。

14 則留言:

  1. 用咗咁耐,都要換新裝啦!

    回覆刪除
  2. 你係咪整咩手工都咁叻架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇話叻唔叻既, 只係我肯唔肯做既唧, 肯做就做乜都係咁上下架啦.

      刪除
    2. 冇話叻唔叻既, 只係我肯唔肯做既唧, 肯做就做乜都係咁上下架啦.

      刪除
  3. 咁細都咁靚,難為我幫老公縫條短褲唔知點解變左索繩袋..haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 索繩袋? 你整束褲頭款呀? 做褲咁大工程, 都係用衣車會好D, 你估上海師父咩?

      刪除
    2. 索繩袋? 你整束褲頭款呀? 做褲咁大工程, 都係用衣車會好D, 你估上海師父咩?

      刪除
  4. May姨真係叻,乜鬼野都識整!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隔咗成七年,呢D要審核既留言先彈出黎,認真厲害,我到依家先睇到呢!

      刪除