2013年10月25日 星期五

一個下午,三個Cakes - Him, Dobie & Ruby

十月特別忙,我又好鬼懶,唔願郁咁滯。但係殺到埋身,點都要做返D野。

我同自己講過,曉得對朋友好,都應該對下自己既親戚好既。兩個表哥都收過蛋糕啦,今次到另一位啦。





我都知呢個蛋糕好似唔係好啱男仔架啦,我諗佢唔會介意既,佢女朋友喜歡咪得咯!



鮮忌廉蛋糕,配朱古力曲奇及花式糖片圍邊,再配上趣致熊仔。祝表哥工作愉快,身體健康。



以下兩個蛋糕,就係俾就黎卜頭殼既青衣既。睇住佢地長大,我真係覺得好似睇住自己D姨甥長大咁。



今期兩位青衣都係女仔,所以顏色可以鮮艷D。



我最初做呢D糖皮字既時候,都冇咩諗住點整個蛋糕既,因為字母係幾個月前做定既。




紅桑莓忌廉蛋糕,加上俏麗熊仔,相得益彰。




綠茶味既字母, 貪佢少人整.



記住俾心機做野啦,好多新畸士等緊你架。




血橙花花糖片, 添一份色彩.




來一個大合照, 呢個月就可以收工啦!

10 則留言:

  1. 收到就一定鍾意嘅!

    回覆刪除
  2. 下,有味架?原來真係食得架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係唔食得啦,我都知細路女最易呃架啦。不過真係有人試過放我啲假狗入口呀,叫佢地lur 返出黎仲以為我孤寒唔肯請人食呀。

      刪除
  3. 哈哈,好靚,開頭以為真係蛋糕。

    回覆刪除
  4. 原來係假架?個樣好好食,我實俾你呃到 。。。

    回覆刪除