2013年10月10日 星期四

我都得左啦!

食左無數次既驚風散,經歷無數既蝦碌,今日我可以同大家宣佈:

我終於都搬好屋啦!

係呢度,除左要多謝各位寫咗咁多篇教學俾我參考,我要特別鳴謝信毅媽媽,唔係得佢扶我一把,我呢個電腦白痴一定過唔到呢關。

初初聽到阿虎要摺埋,真係唔開心左一大輪。一方面驚自己搞唔掂,另一方面見到咁多唔同版本既方法,真係亂上加亂。

好彩依家叫做一天都光晒啦,雖然間屋仲有啲甩甩漏漏,起碼叫做真真正正入左伙啦。有咩小問題(例如加返D標籤,D相因為事先唔係咁標準, 一氣過縮圖搞到佢變長或者拉闊咗, 就當自己時運高, 睇唔到算啦),留返第日慢慢先執啦。

各位仲未搬既難友,其實要搬,真係唔太難既,最踢腳都係將啲相搬上雲端果度晒時間唧,其餘既野,只要唔好行差踏錯,好幾個步驟都只係頂多花你半個鐘既唧。需然最後佢吞咗我一大截網友既留言,都算數啦,我唔會再同佢計較,就當原本就搬唔到留言既,但我依家都保住咗一忽,算好好彩啦!

大家不妨分階段咁去處理,日日做一兩個步驟,總有一日可以好似我咁,可以鬆一口氣。

搬blog既夢魘終於都落幕啦,等我飲返碗湯慶祝下先。

Cheers!

20 則留言:

  1. 你好叻架喇! 自己完成到個大project,證明有毅力,有恆心,實掂既! ^^
    恭喜晒~~~ ^0^

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜!新廈落成千載業! 我已經將所有網誌順利搬到隨意窩,但再進一步由隨意窩搬去Blogspot就唔識搬,睇嚟要請教高人先至得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個都搵唔同既中轉站, 所以先搞到我睇教學睇到一頭煙.

      刪除
  3. 恭喜晒~可以放下心頭大石啦^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 你仲叻啦,咁快就整左咁多野。

      刪除
  5. 恭喜晒呀~XD
    我仲努力中~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要縮左圖同上載左去雲端,其既野就易搞架啦。

      刪除
  6. 我都搬家了
    sun2sun2square@blogspot.ch

    回覆刪除