2013年10月9日 星期三

知心友

我不懂寫書法,但看多了,就像讀多了唐詩一樣,不會吟詞也會偷。簡單的字款,可也會描的。

對啊! 就像人家畫圖畫一樣,我是跟著感覺畫出來的。鉛筆嘛,錯了可以擦,慢慢就可以描好了。




很喜歡這個友字,又找到一個知字,但沒有心,所以要自己畫(應該叫畫,不是寫)。



寫了好幾次,不是覺得太大,就是覺得太小。



最後寫了上面這個版本,雖然感覺是略大,又不甘心再寫過。這個心啊,筆畫簡單,可每一點只略有偏差就不好看。



轉印到橡皮上,總是怪怪的,又恐自己轉印出錯,印歪了。



放了一晚,翌日吃過早餐,管它呢,就動手雕了。



沒多大信心,總是忐忑的。



醜婦終需見家翁,上墨便知龍與鳳。



也不賴啊,可那個心啊.......



實在大了點兒。



大家可看清楚我了吧,我就是個粗心鬼啊!

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我手字係唔見得人架, 你叫我慢慢畫去砌出黎就得.

      刪除
  2. 啲字比好多讀過書嘅人還靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我當佢公仔咁畫架麻, 我寫唔出唧(手眼不協調), 但我心入面都知佢係咁上下樣既.

      刪除
  3. 你唔識寫書法都整得幾好喎!

    回覆刪除
  4. 好犀利~~依家你連字款都咁靚~~~可以唔使靠人~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要架, 始終唔同人寫既野, 會有唔同既味道架.

      刪除
  5. 臨摹已經係學書法最基本功啦, 你只係用印章代替紙筆墨.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但印出黎就一式一樣, 冇乜性格架咋. 所以唔可以大量生產, 太濫就唔好啦.

      刪除