2013年10月17日 星期四

栽種樂 - 芫茜蔥

收到呢兩包野果陣,真係幾開心架! 千里送鵝毛麻。



拎咗呢D杯型花盆黎試種


呢款花盆,早就配好晒濾紙同吸水棉,預你一路係底伸條棉出黎吸水既。不過坦白講,實驗證明,呢條棉係廢既,絕對抽唔到水上返去個盆度架。


倒D培養土入膠杯,加D水開濕佢先。


然後畢入去盆度


呢D係蔥既種子,種幾粒得啦。



一拆開包芫茜種子,真係香氣撲鼻。




種咗幾日,好快就發到芽啦。



短短幾日,長得好快,咋一聲就幾寸高啦。

可惜一個週末之後,就同我瓜晒。真係超級失望呀,可能我淋水太多啦。

10 則留言:

  1. 我種到幾吋, 但係好似頭髮咁幼. >_<

    回覆刪除
  2. 我個D都留瓜晒= = 仲要發咗毛..........................................

    回覆刪除
  3. 估唔到d種子都有香味架喎~~~

    回覆刪除
  4. 都試過種蔥..拿屋企,發左芽的蔥去種,....後來都系種衰左..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會去街市買現成既黎再試過.

      刪除