2013年10月18日 星期五

百事吉

我其實都幾鍾意食包既,咁去開灣仔道果頭咯,又見到新鮮麵包出爐,真係唔抵得唔買。




呢個頭咁大既麥包,七個大洋咋! 熱辣辣,我D家姐見到我買舊咁野,仲以為我係傻既。你地有所不知啦,我屋企果頭係冇新鮮出爐既包賣架,一係你就行遠路去,一係就搭車去買。




呢度出名既,除咗包之外,仲有曲奇,一磅可以配四款味道。



我揀咗咖啡味,都又香又鬆化既,但冇其他幾款咁出色。




芝麻餅(呢款又係萬勿錯過既),夠鬆化。



果占夾心,睇佢樣衰衰,仲以為唔好食既添,點知入面餡心係煙煙韌韌既,都唔錯架。





杏仁曲奇,中間夾咗好多杏仁既,正!



其實點鬼駛去買May姐出果D吖,食佢都唔錯啦。現場都見有一樽樽密實樽既禮品裝曲奇賣,邊個話香港冇手信架?

18 則留言:

  1. 比著我都會買,哩d麵包店買小見小啦!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 下次去我會再買多d唔同款既, 但芝麻果款真係正! 其餘既水準都係中上, 值!

      刪除
  3. May 姐? 係咪May姐有請嗰個呀? 原來佢有賣曲奇的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 佢一出, 就有人買過俾我食, 都係麻麻架咋, 但就好貴咯.

      刪除
  4. 哩D麵包店越來越少,普通嘅款式都就嚟變懷舊味道~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,咁晏去都仲係新鮮出爐果下叻吖嘛。點忍得唔買吖。

      刪除
  5. YEAH~我每日早餐都幫襯佢呀~好正XD

    回覆刪除
  6. 個店名...食完就覺得大吉大利咁款~~~
    好想試芝麻哥個~~

    回覆刪除
  7. May姐賣名氣,未必O岩口味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢地都有用心做既, 只係佢有名價錢就會貴好多, 銷量唔算高就自然要賣貴D先為到皮. 而街坊店, 平一半有多, 但薄利多銷, 條數就唔同計法咯.

      刪除
  8. 杏仁曲奇我至鍾意~~~ ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實仲有好多款式可以選擇架.

      刪除